2009. augusztus 16.

A faszom kivan!

Persze nincs, rövid nadrágban ülök itt a gép előtt, igaz turis, de mégsem olyan ebben ülök itthon fajta, hanem olyan amire vigyázni kellene, de most az összes nem ilyen az koszos. Vagyis nem mert egy az ki van téve száradni, de mivel vizes így nem vehetem fel. Ma már voltam egy kicsit ideges. Rá is csaptam a billentyűzetre, ilyen pedig, már pár éve nem fordult elő. Kicsit hülye hangja van a space gombnak. Na, miért is írok? Ahhh, elfejtettem. Ja, nem is, megvan! Szóval, a lényeg, az utóbbi pár napban elégé bepunnyadtam, vagyis amióta nem írtam ide. Tök gáz. Semmit sem csinálok, teljesen felborult a biológia órám, azt se tudom mi van, csak alszok és felkelek. De a jövőhétre ki kell kúrálnom magam!
Ma kaptam egy szomorú sms-t, és mivel ha ő szomorú akkor én is, ezért most az van, "hékás, csak kerülj a szemem elé is megverlek, hogyan mersz te szomorú lenni, na majd én felvidítalak, véged lesz, kriksz kraksz!". De ahhhh. Tuti nem ilyen gázos a helyzet, de akkor is, megvisel a megviseltség. Extrán. Kezdem úgy érezni ez az írás egy kicsit értelmetlenné kezd válni. Ha, ha, ha!
Teljesen rá vagyok kattanva egy zenére és... Majd kiteszem ide is, hátha valaki nézi és majd meghallgatja és neki is megtetszik. Mindezek mellett: ÉN EGY KOZMONAUTA VAGYOK! Very hosszú távon!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!