2009. augusztus 17.

Ez is depis cím

Ha, ha, ha! A legtöbb bejegyzésemnek elégé depressziós címet adok, miközben annyira nem is azok, mert lehet nem csak jó dolgokat írok, de azért sugárzik belőlük valami... őrület. Szóval most éppen erre jöttem rá. De nem csak erről fogok írni, hanem a ma éjszakáról. Ugyanis volt két telefon hívásom. Az egyik a kozmikus lány barátja volt. Elégé meglepett, meg az egész. De sajnos úgy érzem, hogy elégé hülyén sült el a beszélgetésünk. Kicsit zavarban voltam és... No, nem kell semmi olyanra gondolni. Csak nem úgy kellene viselkednie ahogy, bár nem ismerem, nem tudom hogyan viselkedik, de a telefonba egy kicsit fura volt. Én csak annyit mondhatok, hogy ne add fel! A gondokat, problémákat meg kell oldani! Mellesleg igen, azt akarom amit ő, csak nem mindegy hogyan, és ez a lényeg. Soha semmit olyat sem csináltam, csak a gondolataimban, éppen ezért nincs is lelki ismeret furdalásom. Ha pedig (ezek után) lehetőségem lenne bármire is, azt... úgy akarom ahogy.
De ez mit is jelent? Utána felhívott a lány is. Szerintem kicsit ittas volt. Mondott pár dolgot, nagyon rosszakat is, számomra azokat. Hát, ennek lehet befuccsoltak, örökre, de... Én nem adom fel. Egyszer már össze futottam vele véletlen, össze futhatok újra, és már tudom ki ő, könnyen megtalálhatom. Talán mégsem lesz úgy ahogy a srác mondta (sajnálom, de végre, egyszer velem is megtörténhet a csoda), de lehet igen. Nem tudhatom. Ha pedig úgy alakul akkor hajrá!:) Viszont, ha mégsem... mert az élet ilyen, akkor igen, kozmonauta vagyok és maradok (??)!:)

2 megjegyzés:

Névtelen 2009. augusztus 18. 16:02  

Nem tudom létezik - e az interneten "erkölcs", nem tudom, hogy jó dolog - e megírni azt ami történik velünk, de egy dolgot tudok.. másokról írni az nem oké. Lehet, hogy kapcsolódik az életünkhöz, de senkinek nincs joga a másikat kibeszélni a háta mögött, még akkor sem, ha rébuszokban történik... Mivel nem ismerlek nem ítélkezem, de egy dolgot biztosan állíthatok, ha elcsábítod a barátnőmet nem lesz hely a Földön, ahol ne találnálak meg és akkor világ körüli pályára állítalak...

Bubbles 2009. augusztus 18. 17:03  

Miért, te ki vagy? Szerintem senkit sem beszéltem ki. Leírtam a saját érzéseimet, gondolataimat, de ehhez szükséges egy minimális háttér. Nekem is, ha újra elolvasom.
Ha pedig figyelmesen elolvastad a bejegyzést le eshetett, hogy senkit sem akarok elcsábítani. Ha lehetőségem lenne szeretném meghódítani, nem pedig elhódítani! Tiszta a lelki ismeretem. Mellesleg, ha a barátnődet el lehet csábítani, akkor el kellene gondolkodni bizonyos dolgokon.

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!