2009. március 25.

Peti és a kelekótya robot

Ez egy igazán szar nap volt! Kezdődött azzal, hogy megint sokáig fent voltam, majd megint sokáig aludtam. Tesóm elment kecsóra vásárolni ezt-azt, így bevitt. Oké, ez még nem is olyan nagy probléma. Az se, hogy a hülyéje ment egy kibaszott nagy kőrt a városba. Max 10 perc alatt beértünk volna, parkolással együtt, de neeem, neki kellett trükköznie, így megcsináltuk 20 alatt. A parkolás se volt egyszerű, elmentünk vagy 6 hely mellett. Oké ez eddig vicces. Akkor, nem kellett a suliban unatkoznom, szinte rögtön kezdődött is az óra. Nem volt Szeku! OMG! Más volt helyette, értettem is mi van. Ez még mindig nem rossz. Elektro mérésen mértem is rendesen, de unalmas volt. Ez elmegy.
Suli után találkoztam a Titivel aki kiakasztott, mert hülye, csaj, Istenem segíts! Annyira bolond szegény pára, nem tudja mit akar. A találka nem volt hosszú életű, a békesség megőrzése érdekében léptünk mindketten. Jött a Viola, az se volt semmi. Annyira idegesítő néha a semmit tevésével. Összeszedhetné már magát, mert így a sült galamb nemhogy a szája közeléig nem jut el, hanem még a sütőig se. Most is vígan repked! Miután másodjára megfogtam a fenekét felpofozott. Szerintem ez volt a nap fénypontja.
A kurva busz kiment az erdészethez! Pedig ezért nem mentem a fél ötössel, hanem a fél hatossal mert ennek nem kellene:D Így 10 perccel később értem haza. Utálom ha megváltozik a terv, főleg ha nem izgalmasan.
Itthon vagyok és unatkozok. A V besértődött rám és biztosan mondom, hogy árulkodott össze, vissza. Az volt a legjobb pillanat amikor megrugdosott, valami visszatért:)
Megnéztem a BSG fináléját, ami annyira izgalmas volt, hogy az utolsó perceket már át tekertem.
Végölis mi volt olyan rossz? A fasz sem tudja, de unatkozok.

3 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!