2009. március 29.

Majdnem meghaltam...

Ez hihetetlen volt. Tegnap olyan dolog történt ami miatt át kellett értékelnem pár dolgot.
Szóval, végre megtettem, neki kezdtem újra tenni a Windows-t, mert már nagyon gány volt. Gondoltam akkor kipróbálom a Win7-et, eddig is próbálkoztam vele, de a kék halál meg állított. Új verzió, hátha. Kiírtam DVD-re, backupoltam, telepítettem. Restart, anyád, ez nem megy tovább! Megállt az indulásnál, akkor gyerünk biosba. Oda se akar, fagy. csavarhúzó elő, gépet szét, vinyó kábelt le, megy. Anyád?!?!? Szopjál te geci, csak nem tönkre ment a 160-as kisördög? No, mondom safe bios, hátha valami nem tudom mi. A gép már el sem indult, vagyis igen, de a monitor nem villant fel, a billentyűzet nem reagált. Bios reset, semmi! Itt pánikba estem és jött a vég ítélet.
Rohangáltam ide, oda. Úgy éreztem vége... Nincs nekem erre pénzem.
Majd csak úgy benyomtam a gépet, elindult, HEELLÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!! De a vinyó még mindig halott. Kiszedtem, rohantam unokatesómhoz, PQ magic, tiszta sor. ÉS MEGY! Az a redvás geci win7-es 100 megás system partíció, legyilkolta az én drágaságomat.
Pont akkor történt amikor rákattantam a D&B-re, ójeee. Leszedtem az új Static-X, Dope, Exilia albumokat és mind egy rakat... Kuka.
De most minden jó, minden megy ahogy kell, nem kellett meghalnom, újjá születtem, most pedig élek. És ez még nem elég, többet kellene, jobban! Szép muzsika szó! Hajrá!
Szerelmes vagyok egy zenébe:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!