2007. november 8.

Gyilkos egy dolog, naja.

Elkezdtem írni ezt a bejegyzésem de kitöröltem. Valahogy nehezen találom meg a témát amiről írni szeretnék és a szavak is nehezen mennek át az újaimba. Hmmm... Oké, megpróbálom máshogy megközelíteni a dolgokat.
Van 3 nagyon jó lány ismerősöm: Titi, Zsuzsi és Lilla. Velük nagyon szeretek lenni és sokszor olyan lehet mintha (esetleg) nyomulnék rájuk ez nem így van. Valaki anno nagyon bejött közülük de ez az érzés már elmúlt de még mindig nagyon kedvelem és belül igazán jó embernek tartom. De ez mindhármukra igaz, úgy érzem egyikük se akarna nekem rosszat. Szóval van 3 igazi jó lány cimborám!
És van 1 valaki aki több ennél. De kb. minden második hozzászólásom róla szól. Mákvirág:) Barátnak indult és több lett belőle, sokkal. Viszont nem akaródzik összejönni a dolog és nem igazán tudom mihez kezdjek. na jó, már tudom, tökéletesen, csak nyughatatlan vagyok. Titi mondta, hogy "Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!", izé ezt Yoda mester közölte a világgal de a lényeg ez volt. Esetleg más szavakkal, "szedd össze magad és cselekedj máár"! Oké, hihetetlen beszari vagyok bevallom!
Mit gondolok róla? messze nem tökéletes, van rengeteg hibája, kívül, belül. De nekem rohadtul bejön az egész csaj azokkal a hibáival együtt is! Külsőleg iszonyat jó a stílusa, durván jó a teste, az arca gyönyörű, azok a szemek... És nem is dagadt... Az én szemembe 5*! Belül is... csendes de mégse, kissé butus de mégse. Ott lakik benne tök sok "szép szivárvány" csak ki kell belőle húzni, rángatni, NEM ADJA MAGÁT KÖNNYEN! No, ezzel az a baj, hogy minden értelemben így van. Most nyomuljak vagy ne, meg ilyen kérdések merülnek fel bennem, ahhh!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!