2007. november 13.

Amikor nem bírom ki...

Írtam egy szerelmes levelet (vagy annak tűnő valamit), de nem küldtem el, nem azért mert nem mertem hanem szimplán nem akartam. Ki kell bírnom ezt. Ha majd találkozunk akkor kell ezt vele tudatnom. Persze nem így! Szeretem ezt a csajt és ezt már sokszor leírtam. Yoda!

HelloSzia!

Nem tudom te mit gondolsz most velem kapcsolatban vagy mit gondolsz rólam. Tudod mostanság teljesen kész vagyok, miattad.

Nem akartam ilyen levelet írni, de muszáj. Ha a suliban vagyok szinte minden nap írok valami papírfecnire, valami szösszenetet, ezek talán hívhatnánk kis leveleknek ,amiket neked írok, de sohasem adok oda. Nem bírom ki, hogy ne így tegyem, muszáj az érzéseimet, a gondolataimat kiadnom magamból különben...

Már el sem tudok úgy aludni, hogy nem rád gondolok, talán a tegnap éjszaka volt az első hosszú idő után. Fúúúh, ez az érzéstelenítő nagyon kiütött, még mindig érzem egy kicsit:) Viszont talán emiatt rólad álmodtam, hah! Nem is akármit!
Mire akarok kilyukadni?

Nem találkoztunk... szeretem volna újra megmutatni azt... rendesen... elmondani mit jelenet, mert azt érzem.

Ha tudni akarod szörnyű, lehet iszonyatosan pörgök de teljesen dekoncentrált vagyok, és jönnek a zh-k és csak rád tudok gondolni. Most nem hiába erőltetem, hogy találkozni akarok veled, mert szeretnék de most össze kell szednem magam és tanulni de ehhez te is kellenél! Tanulnom kell de, így nem megy.

Viki szerint aranyos vagyok:) Szerintem szörnyű, hogy lehetek ilyen őszinte? De ez egyre rosszabb.

Amikor megkérdeztem, hogy alszol mostanság akkor... nincsenek csodák. Ahogy mondtam, nem tudok már elaludni nélküled, mindig azt kívánom, hogy álmodj szépeket és ne legyenek rém álmaid, aludj jól, vagy csak ne történjen veled semmi rossza következő nap.

Őszintén szólva, talán még sose volt ennyire erős ez az érzés veled kapcsolatban. Amikor tegnap reggel megláttalak a buszból gondolkodás nélkül nyomtam meg a gombot és szálltam is le. Amint megláttalak remegett a lábam, reszkettem de nem a hidegtől! Olyan jó volt látni, gyönyörű voltál de te mindig az vagy, de... sose tudom ezt megszokni. Totál olyan érzés volt mintha mondjuk randiznék egy lánnyal és most látom először és félek, reszketek, "vajon mi lesz?". Az agyam is csak jár és jár, de nem a suli mait, a választ pedig szerintem sejted.

Rengeteget gondolkodok azon, hogy mit is csináljak veled. Vagyis már nem. Már tudom, mit szeretnék és azt is tudom mit kell! Tudom mit fogok csinálni. Tudod, amikor elbúcsúztunk a szünetben, amikor találkoztunk, akkor adtam egy puszit, de abba én beleadtam mindent. Mindent amit éreztem, amit irántad gondoltam beleadtam... fura volt mert nem szóltál semmit és zavart. Zavart mert kipróbáltam Titi-vel és pár percre kiakadt... "Nekem van barátom? Mit akarsz te tőlem?". na jó, csak poénkodott, de a fejet, amit vágott az igazi volt:)

Szerintem bele se tudsz gondolni, hogy mi vagy te nekem. Te vagy az aki miatt tele vagyok energiával és úgy érzem felrobbanok ha te nem segítesz. Te adod ezt nekem de te vagy az egyetlen akit ezt el is tudja szívni tőlem.

Elfelejteni téged? Áhh, bárcsak tudnálak, tényleg megpróbáltam mindent, nem ment, mit tehetnék még?
Már azt se tudom mit írjak. Huhh, nagyon jól esett betűkbe foglalni ezeket a szavakat mert, jó érzés. Szeretem kiadni magamból az érzéseimet. Ilyenkor mindig sikerül megnyugodnom, erőt merítek és tök pozitívan álok minden dologhoz,

Tudod… tudom, hogy ez egyszer el fog múlni, tudom, hogy nem te vagy a világon a legtökéletesebb, legszebb lány, nem vagy se túl okos, de buta sem vagy. Akkor miért pont te? Hát külsőleg… ész vesztő vagy! Belül? Átlagosan különleges. De ezek sok mindenkire érvényesek, akkor meg? Az érzések, a gondolatok. Azok a dolgok, amik miattad jönnek elő belőlem, még sose éreztem ilyeneket. Mondják az emberek, hogy „ez most más”, de általában ez kamu. De nem úgy mint veled! Ilyet még tényleg sohasem éreztem, most életemben először érzem úgy, hogy IGAZÁBÓL szerelmes vagyok. Megvan minden ami eddig hiányzott, most minden megvan, minden együtt! Egyetlen egy dolgot leszámítva… téged.

Most pedig jöjjön a végszó! Meg foglak szerezni! Ennyi!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!