2007. november 4.

Egyveleg

StarCraft: Brood War:
- Boxer mostanság segg láma, rohadtul idegesít ez, folyamatosan kikap, de nem igaz, hogy mit kell neki mindent elbasznia. Fúúú, szar az embernek a kedvencében csalódnia.
- Most Nal_Ra is nyomi, grrrrr, de legalább xellos imba, zsír:)
- Játszottam párat:D

Zene:
- Ezt hallgatások meg!

És egy kis idézet:

- Köszönöm!
- Na mármost... Gondolt a szexre?
- A szexre?
- lgen.
- A konferencia ürügyén?
- A Biblia tele van szexszel.
- Nem vette észre?
- A Biblia?!
- Az Énekek éneke például.
- Jaj nem, az egy istenhívő ember szenvedélyes szeretetnyilvánítása.
- Nem, az a szexről szól.
- Értem.
- Tessék! Olvassa csak el újra, tiszteletes úr!
- Addig készítek magának egy teát.

Csókoljön meg engem az ő szájának csókjaival.
Mert a te szerelmeid jobbak a bornál.
Mert az ő gyümölcse gyönyörűséges az én ínyemnek.
Az ő balkeze az én fejem alatta vagyon, s jobbkezével megölelt engemet.
Ímé szép vagy én Mátkám,
Ímé... szép vagy.
Mint a veres cérna a te ajakid olyanok.
A te szemeid olyanok, mint a galambok szemei.... és a beszéded ékes.
A két emlőd akár a vadkecske kettős fija, mely liliomok közt legel.
A te köldököd, mint a szép kerekded csésze... mely sosem szűkölködik nedvesség nélkül, a te hasad, mint a gabonaasztag, mint liliomok kerítenek körül.
És lésznek a te emlőid, mint a szőlőnek gerézdei, és a te ínyed, mint a jóillatú bor.
Nyíljmeg nékem, galambom, mert az én fejem megrakodott harmattal!
Jer, Szerelmesem!
Nézzük meg, ha virágzik a szőlő ha kimutatta magát a szőlőszem, ha kifakadtak a pómagránátfák!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!