2007. július 18.

Viola

Mi volt még? Óóóó, igen. Felhívtam Violát. Beszéltünk. Szar volt. Szar amikor annak az embernek kell elmondanod a rossz gondolataidat (méghozzá róla) akit szeretsz. Igazat adott nekem, fura. Tehát jól láttam a dolgokat. Kíváncsi leszek mi lesz ezután. Nem utálom, azt érzem amit eddig is. Az a rossz ha a másik ember mond valamit és te nem érzed azt vissza. Tényleg nehéz eset, sokat kell vele törődni és úgy érzem megéri... ha kapsz vissza valamit. Azt is tudom, hogy keveset ad, meg is elégednék vele... csak ne ezt tettekkel, szavakkal is kifejezné. Nehéz. Azért is nehéz mert jó vele, amikor meghalotam a hangját rögtön mosój szált az arcomra, jó volt hallani a hangját. Most várok, várok, hogy gondolkodjon. Nekem is döntenem kell majd... elfogadom a döntését vagy... ha törik ha szakad meghódítom!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!