2007. július 19.

Majdnem nem írtam

Tökre oktondi srác vagyok. Hűha. Megint kellene valami zenés videó, hmmm... tudom is mi kell ide!


Na, most pedig a lényeg.
Tegnap felhívtam a Violát, beszélgettünk és a lényeg: majd lesz valami. Kicsit hülye vagyok én is. Szóval majd idővel kiderül mi is lesz és most nem szabad ilyenek törnöm az agyam mert hülyeség.
A világon pedig annyi de annyi szép lány van, aztaaaaa! Ha pedig túl kell tennem rajta magamat remélem nem tart sokáig.

Fúúú, csinálom a nyári gyakorlatom beadandóját, kicsit lassan kezdek neki de ez van. Majdcsak megcsinálom és akkor jó lesz. Majd bekellene menni a suliba is valamikor hátha tudnának mondani 1-2 kérdésemre valamit.

Azthiszem majd csinálok olyan "blogos" hozzászólásokat, hogy megnéztem valamit filmet és lehúzom a gecibe vagy az egekbe magasztalom:D Húú, meg olyan érdekesség dolgokat is kellene írnom. Mondjuk ezt senkisem olvassa de nembaj:P

Ja igen, aludtam 4 órát, sokat telefonáltam majd nem íbratm aludni és torchwoodot néztem. Amikor meg felkeltem rosszul voltam. Eléggé... csak tudném mitől...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!