2007. július 17.

Elmaradt a cím:)

Na, megvan az én új helyem:)

Hmmm... Érdekes dolgok vannak mostanság. Megint kezdek depressziós lenni, mondjuk szerencsére nem hosszú távon. De mára azthiszem kialudtam magam. Végülis önmagam kell, hogy legyek, nem?

Reggel buszoztam és átmentünk egy felüljárón. Na, a felüljáró közepén a járdán egy lány ált és elötte térdelt egy srác aki fogta a leányzó kezét. Érdekes, gondolom nem nem fájt a fiúnak semmi és nem is a cipőfűzőjét kötögette. Szeretem az ilyet, jó, én is ilyen vagyok^^

Megismerkedtem valakivel aki... kedves és szép és... aztmondta 180 fokosan hatotam rá 15 perc alatt. Hát ha velem akar ismerkedni olyanba lesz része... VÁHÁHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

Tegnap Lilla vett nekem nyalókát, még sose vett nekem senki nyalókát! Szeretem:)

A Barbi még mindig GYÖNYÖRŰ!

És a pirszinges lányok roppant vonzók, meg a lógó nadrágosok!

És egy kis Doctor Who:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!