2007. július 17.

Egyveleg...

12. júl 14:55
Igazából szarul vagyok. Félek... igazából nem nagyon tudom mitől csak félek. Úgy érzem, hogy az emberek sose őszinték és én vagyok az egyetlen olyan ember aki mindig kimondja amit gondol? Mindenki játszadozik mindenkivel, nem is nagyon tudom ki mit akar tőlem.
Furcsa.

Ha azt érzem, hogy szerelmes vagyok hát beszopom. Nem is nagyon merek ismerkedni mert "úgyis rossz vége lesz". Meg ez a tipikus "legyünk haverok" szöveg, teljesen kikészít.

Nem nagyon akarok egyedül lenni de most ez így jó, kevesebb elmélkedni való, kevesebb érzés, kevesebb gond. Most jó ez a magány. Kíváncsi vagyok meddig fog tartni. Kibírom egy hétig?

Hmmm... viszont most volt valami ami feldobott. Kettő is, három. A tegnapi jó volt, elvoltam, nem gondolkodtam, kiakadtam magamból mindent. Ma szóltak, hogy lehet megvana telóm, hűha, remélem tényleg. A másik pedig... kaptam egy levelet itt és nagyon jól esett. Hááhhhh:D

Írok még ma?




12. júl 10:15
Az alvás az egyik legjobb dolog a világon. Tegnap is hazaértem negyed 10-re és fél 11-kor már tuti aludtam! Szeretek aludni mert jó dolog, csak kár, hogy korán kell leni.

A tegnapi nap jó volt. Olyan... nincs hiányérzetem, szóval tényleg, találkoztam egy rakat emberrel, megismerkedtem egy széphajú lánnyal.

No, most ennyi:)




11. júl 14:21
Szóval már megint. Ma visszakaptam az övtáskámat. Ez azért fontos mert ahogy megvettem pár napra rá már kölcsön is adtam és úgy 1 hónap után jutott vissza hozzám. Na jó, 2 hét:) Szóval örülök, megvan a kicsikém.

Tegnap megnéztem a Pókember 3. részét. Véégülis. Igazból szar volt. Mary Jane írtó randa és ez a... szóval gagyi, szar, össze-vissza van már megint mindenki, semmi köze a képregényhez. Na jó, még mindig több mint pl. az X-Mennek, legalább az alapvető dolgok megegyeznek. De mikor felejtik már el, hogy kurvára nem kell bemutatni hogyan keletkezik egy szuperhős vagy egy gonosztevő. Ott van és kész. Vagy az Osborne gyerek. Megég és pár órára, napra rá igazából semmi baja csak össze van égve a feje, zsír. Venomot is kurvagyórsan elintézik, ez is zsír.

Elkezdtem nézni a Norbitot de amikor a régi szerelme viszajött abbahagytam, most nem mennek azok a filmek amikben van valami szerelmi szál.

Ja, az emberek változnak, kíváncsi leszek 5-6 év múlva fognak-e tetszeni mondjuk a Pókember filmek.

Nemsokára találkozok Hugii-val, kívéncsi vagyok milyen:D

Most ennyi!




10. júl 13:04
Ja, remélem. Annak, hogy mindig fogok írkálni (vagy legalább sűrűn). A tegnap nap egész jó volt, hazamentem, bekapcsoltam a gépet és néztem az én kedvenc sorozatomat. Na most ebben a pillanatban beugrott egy kép és rosszul lettem, 1 15 éves lány volt rajta bugyiba meg 1 pólóba. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!! Ezaz, tuti nem vagyok pedofil:) Ennek örömére benyomok most valami zenét (Soil - Pride).
Szóval megvan a teljes 3. évad a Doctorból, csajnos a karácsoni résznek szar a felírata és sehogyan sem sikerült a szereplők szájába erőltetni a szöveget, de ha sikerül...
Amúgy akit érdekel, hogy miről van szó, tessék: http://web.interware.hu/frenzy/drwho/index.html


Hmmm... rájöttem, hogy megakarom nézni a Mad Max-et újra, jó kis film, talán az egyetlen a világon amiben olyan autók vannak amik tetszenek és amikor eme alkotást nézem én is "autós buzivá" válok. Na ide is egy link:
http://youtube.com/watch?v=TMYLjlpP0NY


És elkezdtem csajokat keresni... IWIW-en:D De csak 20 év felett, sajnos nem találtam, marad az utca:) Ja izé, de találtam egyet, de őt ismerem.

Most ennyi.




9. júl 16:55
Kellene már újra blogolni valahova mert jó ha az ember kiírja magából az érzéseit, a gondolatait vagy ami éppen történik vele. Úgyse olvassa el senki szóval úgyis mind1.
Talán majd holnap. Ma majd nézek sok-sok Doctor Whot!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!