2009. szeptember 7.

Este van már

És végre kelleni fog egy takaró mert az éjszakák hidegek. 8 óra múlva itt fogok ülni és nyomkodom az ETR-t, mert jól akarok felvenni azt az egy nyomorult órámat. Hmmm... Mi más van még? Ja, igen! Az előző bejegyzésem. Tényleg hülye vagyok! Ezazzzaz! Mármint kell még egy kis idő, rendbe kell hoznom magam agyilag, de utána, huhh!!! Kicsit elszállt a hitem, de már újra alakulgat, ezt pedig... Nem, nem mondok semmit. Vagy igen? Nem! De! Ha! Igazából be is ijedtem, nem is kicsit. De ilyen az élet, én is ilyen vagyok, ahogy mások is. De mától becsszó, minden okés lesz!
Nem is tudom mit kellene még írnom. Várni akarok, mert ki tudja. Szóval most semmit sem hamarkodok el, viszont... van egy olyan sejtésem, hogy NINCS TÖKÖLÉS, ÉLNI KELL HAJRÁ, LAZÁN!
:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!