2009. június 9.

GY.Ú.R.O.K.

Kellene! Beszarok! Komolyan, most poénból nekiálltam fekvőtámaszt csinálni, 10 után behaltam. Oké, sikerült 30-at megcsinálnom, de mi ez már? Szégyen! Kicsit össze kell szednem magam, sport, egy kis test mozgás, mert nem leszek jóban magammal. Már a ruháim is beszólogatnak. Oké, férfiasodom, de nem így kellene. Nagy elhatározásra lenne szükség! De még mekkorára. Sajnos abbahagytam a felüléseket mert nagyon fájt a hátam, azóta pedig nem próbáltam, pedig... Meg kell próbálnom a Juditos módszert, ha beválik akkor lehet, hogy egy kis idő után el kellene menni rendesen kondizni. No, nem azért, hogy izomhegyeket növesszek, nem kell, tetszik ez a vékonyság. De egy normális, arányos test alkat sem lenne rossz. Szóval itt az alkalom, a lehetőség, hajrá, hajrá, gyerünk, gyerünk! Az biztos, hogy mostantól nekiállok fekvő támaszozni. Lehet, hogy ez nem a legjobb gyakorlat, de kezdetnek megteszi, a lényeg, hogy erre lehet majd építkezni!

3 megjegyzés:

titok 2009. június 13. 20:33  

Robííí! Nemférekel akarsz lenni?:D amugy gusztustalan az az izomhegy a képen , olyan ne legyél..az olyanok csak a nemférekel-lányoknak jön be:D

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!