2009. június 6.

Áhhh

Ma elmentem bulizni, vagyis tegnap. 9-kor kellett indulni, én úgy 7 körül kezdtem el gondolkodni, hogy menni kellene. Jött a vonat, nosztalgia ezerrel, ott volt tesóm is, megnyugtatott így felszálltam. A út felében szarul voltam de kibírtam, megjöttünk, ittunk elvoltam, szarul is voltam. Oda mentem egy csajhoz, az egyetlenhez aki "olyan" hatással volt rám. Ha igaz volt amit mondott, akkor belenyúltam abba, ami egyen értékű a lehetetlennel:D Utána már unalmas volt, a zene is gány volt, szerencsére tesóm hazahozott mert ő is elment:)
De a leges legfontosabb, hogy ott volt a Nóri. Végül is ő vett rá, kedves, aranyos, tündéri:) És áhhh... hatással van rám. Bírom mint havert, de akkor is hat rám, ösztönöz, gondolkodásra késztet. Ez meg akkor van ha a csaj jó csaj. Nem tudnék vele összejönni (járni), de egyszer... Szívesen megcsókolnám.
Viszont nem megy, nem ment, valami hiányzik belőlem, kár. Néha jól jönne. Nem is kár, csak nééééhaaa olyan jó lenne bekapcsolni, csak egy kicsit.
Végszó: nem volt rossz, de ez nem az én világom^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!