2007. november 17.

Már megint egy őszinte üzenet +1 idézet (remény)

Szeretlek, imádlak!

Nagyon jó volt ma veled, úgy sültek el a dolgok. ahogy szerettem volna. Legalább is nagyjából. Ott volt a Lilla és zavart, majd eltűnt:) Azután turiztunk és te „rinyáltál” egy kicsit, ahogy elterveztem. Majd jött a kávézó és örültél neki, ahogy kigondoltam. Az egész csodás volt. Ott ültél, szép voltál, vörös volt az arcod, hihetetlen boldog voltam!

Most is az vagyok, nem múlt el, nem is akarom, hogy elmúljon! Szerintem te azt szeretnéd, ha kivernélek a fejemből, már megpróbáltam, nem ment. Ott volt az az álom, ha az nincs, most lehet, minden más lenne. Akkor abban az álmomban olyan boldog voltam, mint eddig talán soha. Ott voltál velem, fölém hajoltál és megcsókoltál. Minden csupa fehér volt és ragyogtál! Amikor felkeltem szinte sírtam olyan jól éreztem magam. Volt egy álmom, ami miatt lett egy célom, célom, hogy megvalósítsam az álmom! Olyan boldog akarok lenni, mint ott, veled voltam! Ez pedig nagyon közel van, ha ma az megtörtént volna… amit nem hagytál, szinte már a küszöbén lettem volna. De nem hagytad magad. Ennek így kellett lennie.

Egy álmom, egy életcél nem teljesülhet ilyen könnyen! Tudnálak értékelni ha ilyen könnyen megkapnálak?

Hiszek a csodákban, hiszek abban, hogy ha valami tényleg, szívből szeretnék és azért MINDENT DE MINDENT megteszek az teljesülni fog. Ha szívemet, lelkemet beleadom, akkor bármi megtörténhet!

Tudod nem kell szomorúnak lenned, ne legyen bűntudatod, ennek nincs értelme. Veled akarok lenni, veled akarom átélni életem legszebb pillanatait, olyan dolgokat szeretnék veled átélni, ami rád is hatással lesznek, azt akarom, hogy szeress belém, ha ez lehetséges. Mindent meg fogok ezért tenni, de nem is szabad túlzásokba esnem! Legyél velem, élj át dolgokat velem, érezd, hogy jó velem, érezed a különleges dolgokat, jöjj rá, hogy én kellek neked!

Vannak csodák! Hiszek benne. Én vagyok a való élet jedi lovagja! A hős, a „fehér lovas herceg” aki a végén megkapja a jutalmát, az aki mindig jót cselekszik és megpróbál mindent jól véghezvinni. Mint a filmekben és a mesékben. A hős megszerzi a hercegnőt és boldogan élnek, míg meg nem halnak. Mi a lényeg? Veled leszek, szeretni foglak, odafigyelek rád ahogy tudok, de legfőképp nem leszek türelmetlen! Rájöttem, hogy ez nagy hiba bennem, türelmetlen vagyok! Ezen megpróbálok változtatni. A magam, robis módján mindent megteszek majd érted!

Hiszek a csodákban, a csoda pedig te vagy nekem!

The Hogfather 2. rész:

- Szép. Akkor most mondd el végre...
- MI TÖRTÉNT VOLNA, HA NEM MENTED MEG?
- Igen.
- A NAP NEM JÖTT VOLNA FEL.
- Akkor mi történt volna?
- PUSZTÁN EGY LÁNGOLÓ GÁZGOLYÓ VILÁGÍTOTTA VOLNA BE A VILÁGOT.
- Jól van, nem vagyok hülye. Azt mondod, hogy az emberek fantáziája segít elviselni az életet?
- NEM. AZ EMBEREK A FANTÁZIÁJUKTÓL EMBEREK. EZÉRT TALÁLKOZIK BENNÜK A BUKOTT ANGYAL ÉS A FELTÖREKVŐ MAJOM.
- A Fogtündérekkel? És Kan Apóval?
- IGEN. EZ A GYAKORLÁS. KEZDÉSKÉPPEN EL KELL HINNI A KIS HAZUGSÁGOKAT.
- Hogy aztán elhihessük a nagyokat?
- IGEN. IGAZSÁG, KEGYELEM, KÖTELESSÉG, ILYESMIT.
- Azok teljesen más dolgok.
- GONDOLOD? AKKOR VEDD AZ UNIVERZUMOT, ŐRÖLD A LEGFINOMABB PORRÁ, SZITÁLD ÁT A LEGFINOMABB SZITÁN, ÉS MUTASS NEKEM EGYETLEN ATOMNYI IGAZSÁGOT, EGYETLEN MOLEKULÁNYI KEGYELMET.
ÉS MÉGIS...
ÚGY VISELKEDTEK, MINTHA LENNE EGY IDEÁLIS REND A VILÁGBAN. MINTHA AZ UNIVERZUMBAN LENNE EGY ÁLTALÁNOS JÓ, MELYNEK FÉNYÉBEN MINDEN MEGÍTÉLHETŐ.
- De az embereknek ezt hinniük kell. Mire akarsz kilyukadni?
- HINNI KELL AZOKBAN A DOLGOKBAN, AMIK NEM IGAZAK. KÜLÖNBEN HOGYAN LEHETNÉNEK AZZÁ?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!