2007. november 16.

Idézgetek és gondolkodok

Talán ez az a nagy nap? Hmmm... Rengeteget gondolkodtam magamon és ma összeszedem magam, engedem, hogy a vágyaim és az érzéseim vezesenek majd. Vároma délután, kicsit félek, de várom. Remélem nem fogok önmagamnak csalódást okozni, nem akarok. Azt akarom tenni amit már régóta meg akartam! Meg kell tennem! Itt az idő! Ha boldog akarok lenni cselekednem kell!:) Mitől félek? Szeretem!

Ha eljön Joe Black:

A: - Szereted őt? ... Szereted Drew-t?
L: - Mármint ahogy te szeretted anyát?
A: - Hagyjuk anyát és engem. Hozzámész feleségül?
L: - Valószínűleg.
A: - Figyelj, nagyon kedvelem Drew-t, okos és agresszív, át tudná vinni a Parrish commucationt a 21. századba, és vele engem is.
L: - Ühüm... Akkor mi baj vele?
A: - Ez én vagyok, de rólad van szó. Nem az amit mondasz Drew-ról, hanem az, amit nem.
L: - Talán csak te nem figyelsz.
A: - Óóó, dehogy nem. Sehol egy csipetnyi izgalom, egy sóhajnyi borzongás, annyi bennetek a szenvedély mint két címkében. Azt akarom, hogy ragadjon el a hév, hogy lebegj a mámorban, fakadj dalra, lejts dervisz táncot.
L: -Ó, csak ennyi?
A: - Igen, légy eszelősen boldog, vagy legalább légy rá nyitott.
L: - Oké. Legyek eszelősen boldog, majd igyekezni fogok.
A: - Tudom, hogy közhely, de... a szerelem szenvedély, megszállottság, amely nélkül nem lehet élni. Hmmm... Azt mondom légy fülig szerelmes, olyat találj akit őrülten szeretsz és aki ezt viszonozza. Hogy találhatsz rá? Hagyd az eszedet, hallgass a szívedre. Mert most nem dörömböl. Az az igaság kicsim, hogy ennélkül nincs értelme élni. Ha szerelem nélkül mész végig az úton... akkor... egyáltalán nem is éltél. De meg kell próbálnod, ha nem próbálod meg, nem is éltél.
L: - Bravó!
A: - Kemény vagy.
L: - Ne haragudj, na jó, mond el még egyszer, de most a rövid verziót.
A: - Rendben.
A: - Légy nyitott... Kitudja... becsaphat a villám... Nem?
L: - De...



Cashback:

- Bízol bennem?
- Miért?
- Muszáj tudnom.
- Mi történt?
- És most mutatok neked valamit. Egyszer valamikor azt kerestem, hogy mi a szerelem. Szerelem ott van, ahol te akarod. Csak észre kell venned, hogy szépségbe burkolózva rejtőzik életed másodpercei közt. Ha nem állsz meg egy pillanatra, elszalaszthatod.


Torchwood - 1x09 - Random Shoes:
Egy átlagos élet tele van kudarcokkal és sikerekkel,...
...nagy szerelmekkel és kis csalódásokkal.
Ezt a banánturmixok, az elszigeteltség és a véletlen cipők értettették meg velem.
Ez teljesen mindennapi, és igazán, igazán elképesztő.
Amit meg kell értened, mind itt van.
Ezért lélegezz egy nagyot és nyeld le.
Mert hidd el nekem, az élet hamar véget ér, és akkor hirtelen ez...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!