2007. július 18.

Életmentő telefon fülke

Tegnap mentem haza, sétálgatok, szar kedvem van, "össze kell magam szednem", minden ellenem van és akkor "hé, te, kék pólós", mondom fasza, "van cigid?", mondom nincs, "akkor telefon, pénz"m az sincs. 2 cigány gyerek volt, egyik szép nagy, a másik... ő se volt éppen szar darab. Oké, szóváltás, kicsit összeszedtem magam. Nagyhezen lekopnak de mondják, hogy"kinyírlak".
Ott vagyok a buszmegállóban, megtaláltak, kapok egy nagy sallert, nekem esik a nagyobbik, fasza, és akkor jött a csoda, odabaszott egy telefonfülkének és elestem a nagy meg meletem el. Mák, otthagytak.
Szóval miért engem aki nem faj gyűlölő, akinek semmi baja senkivel. Szóval irtsuk a cigányokat vagy biztos van normális is? Még bizakodok...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!