2009. december 6.

Ever+Hite Sparkyz Reklám

Ez se mai darab, már régebben is ki szerettem volna tenni ide, hogy megmaradjon egy örök életre (vagy amíg le nem törlik a blogot vagy a videókat). De lusta geci voltam és nem tettem meg, most meg már biztos mindenki látta (már aki nézi a blogom). Nem is baj, nekem tetszenek, tehát kirakom.
Az első, na nekem ez a kedvencem, szóval, itt a főhős, vagyis a reklám alany nem más mint Horang2 (miért kettő, oké, biztos azért mert van másik Horang, vagy nem?) és az egyik StarGirl. Nagyon fasza az egész, gecire van hangulata, bár a poént nem értem. Vagyis igen, de ez a szájhúzás nekem nem vicces. Mellesleg (nem a lányé) van egy kis hiba. Amikor lehajol a nő, akkor a nyakát eltakarja a haja, mégis úgy nézzük utána, hogy ott nincs haj. Egye fene, ez nem is nagy probléma. Horang2 akár színész is lehetne, az a csodálkozó tekintet...


Ez pedig itt a következő, ami igazából nem is egy, hanem rögtön kettő! Egybe vannak ugyanis. Az első rész tényleg vicces. A második is az lehet, de nem tudok koreaiul és így nem értem. Szóval az első...
- Edző!
- Mi a probléma?
- Edző! Van egy kis gond.
- Mit tettél?!?!?!
Igazából... fogalmam sincs. Vagy edzőt mond vagy az edző nevét. Az után lévő dolog meg tuti "mi a gond?" (mueszá?) lehet, mert tök ugyan azt mondja vissza (csueszeáu). Ki is? Leta! Lee Myung Keun (az edző) is jó arc! :D
A harmadikban (amit meg tényleg nem értek, még csak találomra se) Go.Go beszélget nem tudom kivel (Herb(?), Tazza(?), Justin nem lehet). Gondolom kibeszéli Yarncot, mert megjelenik Ő és hoppá!

2 megjegyzés:

538 2009. december 6. 19:22  

Horang2 azért Horang2, mert koreaiul a 2 í-nek van ejtve, a "horangí" meg talán tigrist jelent, vagy valami ilyesmit.
gogo meg a videóban valami olyasmit mond, hogy jobban játszana zerget, mint Yellowrnc, legalábbis valami ilyesmi dereng egy TL threadből.

Bubbles 2009. december 6. 19:45  

Igaz. Utána is néztem. Sőt! Guemchi (sigeumchi) úgy néz ki a "spenót" nevet vette fel.

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!