2009. november 22.

Paradicsom



Kezdem azzal amit már jó pár emberrel megosztottam mostanság, de ennek mégis akartam egy kis külön bejegyzést szentelni, tehát tessék! Na, a lényeg: én szeretem a paradicsomot. De ez mégis miért olyan meglepő? Mert én eddig nem szerettem (nyersen)! Akkor meg hogyan? Főiskola! Az ottani büfében szinte mindenhez van, én meg sosem dobáltam ki a kajából. Igaz megettem egy rakat módon, de magában sohasem. Most pedig vááá, igaz még nem sokat, nem sózom meg, csak igazán kis falatkákat, de eszem a szendvicsemhez. Szerintem jó kis kezdet, kíváncsi még milyen kajákat szerethetek meg mostanság. Igazából, régen a pizzát se kedveltem és tessék! Helló! Mi legyen a következő?

5 megjegyzés:

Bubbles 2009. november 23. 12:05  

És melyik fajtát? Amelyikben van rizs és gombóccá van formálva és köré a káposzta. Vagy azt amiben nincs rizs és próbálkozik gombóc lenni, de igazából össze van gányolva a káposztával. Esetleg egyiket sem? Én csak a káposzta részét nem csípem, olyan mint a "takony".

ArtLepke 2010. május 2. 16:23  

a paradicsom jó dolog.a sárgarépa is.
rég hallottam felőled,igaz,sokáig gépem sem volt.most visszaolvasgatok.és ez megtetszett (:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!