2009. augusztus 6.

Ez már kömény

Már megint ahhh van! Most már kezdenem kell valamit magammal, mert ez így nem állapot. Ha elkezdődik a suli akkor sem lesz sok órám, kellene valami munkát találni, vagy az se kell, elég ha alkalmi lenne, vagy valami nagyon kreatív tevékenység, csak valamit csináljak! Nincs pénzem:( A másik pedig, hogy most senki sem ér rá, így egy kicsit szenvedek. No meg, azaz, a KozmikusLááány. Mivel nincs mit csinálni, ezért a semmiről is ő jut az eszembe, ahhh. De tényleg, ez már egy kicsit túlzás a részemről! Szól a Smakc my Bitch Up és ez is. Jön a ritmus, elkap és visz tovább. De közben meg itt ülök a seggemen! Most pedig gonosz dolgokra gondoltam, nagyon gonoszakra, amikre nem kellene gondolnom, mert... Mit lehet ilyenkor csinálni? Olyan vagyok most mint a Zsuzsi, ő is csak rinyál a blogjában, és most én is:D Hisztis nagyfiú lettem!
Az a baj, hogy teljesen őszinte vagyok, vagyis nem baj. Ahhh, semmit sem tudok. No, nem azért mert nem akarok tudni, szeretnék, de már tudom! Viszont mégse, mert fogalmam sincs mi lesz ma, vagy holnap, vagy 1 hét múlva, bár egy dolgot sejtek. Az lesz mint most.
Izéhozé, szenvedek. Bár ez még mindig jobb szenvedés a régi szenvedésnél, amikor nem találkoztunk. Mert akkor ború látó voltam és szomorkás. Most meg vidám vagyok, és cselekedhetnék, meg minden de ahhhhh, izgő mozgó kis állat vagyok akinek nincs elég helye, hogy futkározzon, még olyan kerekem sincs amiben futkározzak. Ez egy kibaszott értelmetlen bejegyzés!
Nagyon... jó lenne egy kicsit gazfickósabbnak lenni! De nem vagyok az:) Na, teszem azt ami csak úgy jön.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!