2009. június 28.

Pika pika

CSÚÚ! Kurvára fáj a fogam és kurvára ki vagyok készülve és kurvára nem tudom, hogy mit csináljak. Már neki kellett volna kezdenem a c00l.hu fejlesztésének, ide is kellett volna írnom, de... Egyiket sem tettem meg, ma már remegett az egész testem annyira fájt az a geci fog. Holnap megyek dokihoz, remélem meg lesz oldva.
Mi van még? Ja, igen. Van a Zsófia és vele olyan fura. Szeretek vele beszélgetni, nagyon jó fej, értelmes, aranyos, kedves, egy igazi tündér:) Fura az egész, a viselkedése a személyisége, meglepő, meglepett. Még mindig nem tudom hova tenni. Azt hiszem megbízok benne. Amúgy meg... mindig van valami, a beszélgetéseink során már jó pár érzelmen sikerült végig zongoráznom vele. Hmm... ez most egy kicsit értelmetlen lett. Arról van szó, hogy voltam már vidám, szomorú, zavarodott, dühös, érzékeny, hisztis... Klassz:) Lehet másokat zavarnak az ilyen érzelmi változások de engem nem, jó ha több mindent is érzel mint egyetlen dolgot. Másrészt pedig... kíváncsi vagyok rá, vajon mit fog reagálni abban a helyzetben amit majd teremtek. Ezt viszont nem mondhatom el, hogy mi, mert ha elolvassa akkor lebukok és az nem lesz jó! Kedves leszek és aranyos és én:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!