2009. június 17.

Bűn-e?

Este, az én tök jó postom után eszembe jutott valami. Régebben láttam egy oldalt ahol a szentfazekak azon vitatkoztak, hogy az önkielégítés bűn-e. Szóval észbe kaptam, nekiálltam kutatni. Az eredmény? Értelmezés kérdése. Ha úgy értelmezed a Bibliát akkor bűn, hanem nem úgy, akkor nem bűn. Sehol sincs egyértelműen leírva, hogy valaki magának csinálja, vagy nem és az most bűnös-e. Valami olyasmi van, hogy a "magvainkat" nem szabad csak úgy elszórni, de jobban nem mélyedtem bele. Lehet kellene?
Egy másik oldal szerint az anális szex sem bűn. Ez mondjuk nem jön be. Viszont másnak talán igen. Szóval nem kell kétségbe esni:D
Ja igen, van egy kitétel. Ugye házasságon kívül nem lehet eljátszadozni. Szóval ha szigorúan vesszük akkor tényleg nem bűn, egyik sem, ha a házastársaddal csinálod:)
Oké, közben olvastam még a témáról. Ennyi hülyét. Ahány ember annyi féle értelmezés... De a lényeg, ez egy egészséges dolog, akkor meg? Amúgy is... Minek írok ilyet ha nem vagyok vallásos?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!