2009. május 12.

Már megint BOOM BOOM

ZENEEEE! Ma történt valami, fasza! Szóval elővettem magam, meg a kedvenc robbantgató bandámat:D Van egy új remixük, ma viszont (végre) utána is néztem az eredetinek, nesze, nekem!


Milyen hülye maszkokban vannak, ők a sima, egyszerű maszkos lájtos Slipknot! Viszont nyomják a japót, így semmit sem értek (hazudtam) :) Az a vicc, hogy angolul énekelnek, csak valami SZÖRNYŰŰŰŰ kiejtéssel! Vagy csak nekem az? Azért a klip is poénos. Utcai harcos, bringás csaj, aki csak siet haza, azután meg oboa! Szóval a BOOM BOOM át is varázsolta eme műremeket, erre:


Ebben keményebben és elektronikusabban nyomják. Konklúzió: az eredeti alap állapotban jobb, viszont valami bódítószer hatása alatt, szerintem, a módosított verzió az lehengerlőbb. Mivel az eredeti úgy meg vicces:D Hajrá!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!