2009. május 14.

Itt a május!

Ez fasza. Valahogy jönnek a hirtelen ötletek, lehetőségek, amiket megragadok, csak nem teljesen jól sülnek el. No, de ennyi baj legyen. Ma, geci sok év után megint beszéltem azzal a lánnyal aki nélkül nem lennék az aki vagyok. Plátói szerelem volt, de jó nagy hatással (rám). Szóval, mentem ki a Malomból, elgondolkodtam, hogy mi lenne ha most elmenne előttem. Erre mi történt? Ott ment el, kicsit sietve, az apró lábaival. Utána kellett rohannom, nem tudtam, hogy mit mondjak neki, de megszólaltam. És végem lett, no nem úgy mint a múltkor, hanem KOPTATOTT, elég rendesen. Nem is vettem fel, szerintem vicces volt. Sajnos semmi lényegeset sem sikerült alkotnom, azon kívül, hogy ismét hülyének nézett. Igazából én sem tudom miért tettem meg, a múlt alkalommal megfogadtam, hogy ha legközelebb látom, akkor odamegyek hozzá. Megtettem. És most?
Viszont, Istenem, hosszú idő után megint láttam egy... azt ami egy nőn (szerintem) a legszexibb!
Egy jó fenékhez mi kell? Nem, nem a passzos naci, hanem a lógós! Áhhh... egy bizonyos lány után, akit mellesleg Juditnak hívnak, egy másik, ugyan ilyen nevű hölgy tett rám lehengerlő hatást. Ami nem más mint az "ismerkedés" (sajátos módon). Már csak az a kérdés, hogy megtudom-e milyen is a kicsi agya (nem, nem tűnt butának), vagy nem. Mire is akarok kilyukadni? Nem tudom... Jól néz ki (nem a mellei miatt), de, inkább, jó lenne megtudni, kiféle, miféle. Hmmm, mégsem ez az amit akartam. Hanem... Ez már olyan régies, robis önmegvalósítás volt. Király!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!