2009. május 17.

Igen ember szerűség akarok lenni

Ma megnéztem a Yen Man-t, és WWOOOWW volt! Vicces is volt a film, de ami igazán kellett a lelkemnek az az "igenelés". Nem mintha, én olyan sok mindenre mondanék nemet, de még mindig elég bátortalan vagyok mostanában és... nem keresem a lehetőségeket. Mármint annyira mint amenyire kellene. Szóval ez a film jókor jött, hisz... az élet tényleg ilyen. Bele kell menni jó pár hülyeségbe, ami igazából nem is azok, mert ki tudja mi sül ki belőlük. Nincs konkrét célom amit el akarok érni (áááá, most nagyon félre beszélek mert van egy), szóval ez most egy általános kijelentés: IGEN EMBER SZERŰSÉG AKAROK LENNI/VAGYOK, csak nem jön ki:)
Más, nagyon álmos vagyok, így nem igazán tudom miről is írok. Már fáj a szemem de valamiért nem visz rá a lélek az alvásra. Hmmm... de már úgysem bírom sokáig.
Vissza! Szóval! Nem akarok minden hülyeséget megcsinálni, de ami... így is szeretnék jópárat, de akkor már miért nem lehetne más dolgokat is megcsinálni. Miért csak a Kozmikus Lááányos őrült ötletek, a jó ötletek? Robi, légy egy kicsit "csapj bele a lecsóba", de vigyázz, ne legyél szószos, paradicsomos, paprikás!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!