2009. május 4.

Apró változások

A francba, nagy a hasam... Most már tényleg ideje lesz tennem valamit, mert ez nem mehet így tovább! Remélem ma, holnap, vagy legalább ezen a héten már komolyabban nekiesek a testmozgásnak! Grrr...
No, megborotválkoztam. Azért hagytam egy kis szőrt az arcomon, igaz, a nagyja tova lett. Nem egyszerű, főleg rendes borotvával, de nem lehetetlen. Viszont most meleg az arcom:) Persze nem kell izgulni (egyáltalán ki izgul), mindig ezt csinálom. Jön egy hirtelen ötlet, jön a borotva. Viszont a szakáll visszanő, ez már csak ilyen. Megint szúrós, szőrös fejem lesz:)
Végre tanulni is nekikezdtem, az eddigi unalmas hétköznapok után, hála... nekem is, meg másnak is:) Bár, jobb lett volna egy héttel előbb, de a lényeget megkezdtem, ez számít. Jajjj, izgulok!
Végére pedig... Állítok magamon, legalább a vizsgaidőszak végére. Megpróbálok bizonyos érzéséket, érzelmeket eltemetni magamba (no persze, nem teljesen), mert most más a fontos, másra kell oda figyelnem!
Bakker, nem tudom befejezni:S Váááá, mennem kell a suliba!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!