2009. április 2.

Csütörtök, Suli

Órán vagyok, van időm írni mert előrébb járok a munkában mint a "tanár":D Folytatnám csak nem tudom mi az amit csinálni kell, vicces. Amikor itt ültem az óra elején akkor vettem észre, hogy a másodlagos pulcsim kifordítva van rajtam. Mindenkit megbotránkoztatva elkezdtem vetkőzni, és helyrehoztam a malőrt.
Lehet csinálok egy specifikus blogot. Még reggel, otthon "leregeltem" a nevet. Már csak az a kérdés, hogy egy lányról érdemes-e írni, hisz lesz még pár.Mármint lány az életembe. Viszont így láthatom, hogy honnan hova jutok. Ha másnak nem egy szép emléknek jó lesz. Már meg is van az első hét témája!
Hmmm, bizonyos helyeken nagy a szakállam, neki kell állnom vagdosni. Este pedig ne felejtsek el futni:)
School is out!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!