2009. március 22.

Azt a hétszázát

Tanultam... Erre... Nem lettek rosszak a "ZH"-k, mert a 90% és a 70% nem rossz, de én többet vártam magamtól. Kíváncsi leszek mennyit kapok majd a intelligens rendszerekre, amire semmit sem tanultam. Elég gáz lenne ha jobban sikerülne mint a vizprog.
Le kell szednem a scilabot, és lassan neki kellene állni megtanulni használni, emellett a "nem tudom" miből is ideje lenne már utána nézni, mi a szöszt kell csinálni. No és a legfontosabb, a szakdoga téma!
Mit csináltam a hétvégén? Semmit. Pihengettem, rám fért, a múlt geci hideg volt és emiatt nagyon elfáradtam. Viszont még valami nagyon fontosat nem csináltam meg, amihez hozzá kellene kezdeni! Nem kellene mindent az utolsó percig halasztani... No persze ez nem a sulival kapcsolatos.
Meg ment a tv-ben, hogy a Magyarok, ha nem jön nekik össze valami, akkor feladják, hát anyád. Oké, most gondolom nem rám, meg az életemre értette, no de... igaza van:D Szóval legalább kezdjek már neki az írásnak. Holnap megcsinálom a tervet, azután meg befejezem.
Megyek és kockulok tovább.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!