2009. január 26.

MyStarCraft

Nézegettem a teamliquid.net-et amikor is egy érdekes dologra lettem figyelmes, nagyot néztem, ez meg mi? Letöltöttem, nem indult el, vacakoltam vagy fél órát, de sikerült és most itt az eredménye. Ez egy SC Progamer Manager szimulátor.

Mit is tud? Nagyon egyszerű kis játék, annyi a dolgok mint egy menedzsernek. El kell indulnunk a ligákon, a legjobb LU-t kell kihoznunk, a legjobb feltételeket kell a játékosoknak biztosítani. No meg persze nyerni!
Koreai szutyok! Kriksz-kraksz karakterek mindenhol, nem lehetett kicsomagolni. Fel kellett tennem az ázsiai nyelvi fájlokat (most mintha minden betűkészlet egy kicsit másmilyen lenne), majd át kellett állítani magunkat koreaivá. Restart! Ez az, bár kissé fura dolgokat lát az ember:)

Elég egyszerű a szívem, nem kell sok a megértéséhez. Talán a legnagyobb baj a pénz hiánya, nem tudtam minden játékosomnak megvenni a legjobb felszerelést, majd mituán Best kikapott az OSL elő döntőjében mérgemben kiléptem...

Pedig ott volt a drága egér, billentyűzet, monitor... Mind ezt úgy, hogy nem játszattam PL-ben nehogy "kifodjon a készletből". A hálátlan pedig mit művelt?



Szóval nem teljesen tökéletes a játék, sokszor hihetetlen helyzetekben kap ki egy játékos. Tehát érdemes alaposan tanulmányozni a pályákat. Rush: attack, deff. Pénz: macro. Nehézség: unit control. Ezekhez pedig a legjobban megfelelő játékosokat kell választani.


3 megjegyzés:

Névtelen 2009. január 28. 1:20  

Jé, SC-s post:)
Ez már kicsit elvetemült, akkor már inkább a TL Fantasy Proleague, játszol?

Bubbles 2009. január 28. 16:28  

Mivel olyat nem lehet azért azt nem, így is elég az "ogame" mint webes game, azután ez kockább dolog is. És te?

Névtelen 2009. január 28. 19:29  

Én ebben a szezonban kezdtem a Fantasy PLt, mókásnak tűnik, de egyelőre ez a Winners League formátum nem sok jót hozott nekem:-p
De azért reménykedem a csapatomban: Bisu, JangBi, Kal (P fighting:)), maGma, BoxeR, Tazza, csapatnak a Samsung. Ez egyelőre a 850. helyre elég a 950-ből, de még csak egy hét ment le:-p

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!