2009. január 30.

Hwaseung Progame Team

Már iszonyatosan nagyon álmos vagyok, késő van. Furcsán jó a kedvem is. Böngészgettem itt, ott, találtam is valamit (vajon hol?). Szóval új néven fut tovább a Lecaz OZ, vagyis "Hwaseung Progame Team" lett belőlük.
Meg is néztem mi az a Lecaf, no, az valami ruházati valami. http://www.lecaf.co.kr - Anytime Sports. Valyon ez azért Anytime mert bármikor vagy mert Anytime mert Anytime? Ezt most csak a kockák értik^^ Hmmm... LECAF = LE C (CITUS) A (ALTUS) F (FORTIS). Az az Faster, Higher, Stronger:) Szóval ők is "Otherek"... hm... (LOST).
Azt mondták, ezt azért csinálták, hogy növeljék a hirdetés kapacitásukat és minél nagyobb területet tudjanak így lefedni. Ezzel pedig nem csak a Lecaf termékeket hanem a KSWISS-t meg a többit is reklámozzák vagy mi. Álmos vagyok és az angolom pedig pocsék. Igazából ezzel csak az a baj, hogy... elégé bénán hangzik:(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!