2008. szeptember 27.

Club Day MSL 2008 - C csoport

clubday
Ez még rosszabb volt mint az előző nap, egyszerűen szörnyű volt az összes game, el se hiszem, hogy ezeket végig tudtam nézni,oké most hazudok, közben msn-eztem, de így is irtó unalmasak voltak. Ahhh... ha így megy tovább lehet nem nézem tovább az MSL csoport köreit!

2008.09.27 (Szombat) CET 11:30
ClubDay Online MSL 2008 - Round of 32 Group C

1. Meccs: Jaedong@3 > go.go@6 - Medusa
go.go a natural exphez kezdett építkezni (falazni), Jaedong pedig egy 9over+12drone+gáz+exp+pool(!!!)-t nyomott, aminek meglett a bőjtje, ugyanis ki lett rusholva az expanzió. Viszont otthon nem ált le, nyomta a techet mutára. A terran semmit sem látott és nyomott egy kamu expet, de közben húzta a marint. go.go elindult, jaedong bedeffelt és jöttek a muták. Na itt volt az a pillanat ahol terran barátunk elbaszta, megpróbáltaleszedni a spirált, szerintem vagy vissza kelett volna vonulnia vagy pedig felszaladni a dombra és akadájozni a bányászást. Nah, minden marin meghalt és Jaedong 1 hecsa mutával bealázta go.go-t. Tiszta Flash feelingem volt... Mondjuk úgy, hogy sejtettem a végeredményt:)

2. Meccs:
UpMagiC@6 < FrOzean@12 - Destination
A varázslatos terran egy proxy barrackal nyit, a másik terran meg egy fast gas, lassú barrackal. Ezután jön a nagy kérdés, ennek mi értelme volt? Hmmm... FrOzean kihasználta a mapot, szopatta is UpMagiC-et, ezzel nyert, de ennél unalmasabb TvT-t rég láttam, nem is írok többet.

Győztes meccs: Jaedong@6 < FrOzean@9 - Athena 2
Na ez nagyon szar volt, és unalmas és nem is írok róla semmit mert... Untam:)

Vesztes meccs:
UpMagiC@6 > go.go@3- Athena 2
Unalmas volt,

Csoport döntő: Jaedong@4 < UpMagiC@1 - Byzantium 2
Kiskutya rush:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!