2008. június 9.

Fúúú, vááá, újra itt!

NóriMi van? Semmi! Aúú, ez fáj, ne már! Szóval nekikezdek. Pont. Pont, pont. Pont vessző pont.
Oké, újra! Rohadtul be voltam szarva, és végül is én magam segítettem magamon azzal, hogy valaki elmondta nekem azt amit én mondtam neki. Nem kell félni a dolgoktól, a csalódástól mert mi történhet? Semmi, nem áll meg az élet, minden megy tovább, sőt, túl vagy valamin, és sikerült, megpróbáltad/megcsináltad és ez a lényeg! Merni kell, ha nem mersz nem fog sikerülni!
Oké, ki ez a leányzó a képen? Ő az akinek én "segítettem", majd ő segített vissza nekem. Egész csinos... Vagyis... Gyönyörű, nem? Hah, vörös, a legjobb! kíváncsi vagyok milyen a személyisége, mert azt tudom, hogy most sikerült megismernem egy másik vörös leányzót akivel nagyon nehezen tudná felvenni a versenyt. Viszont van 1 jó pontja, elméletileg "álmodozó", hát majd kiderül! Kíváncsian várom, csak remélni tudom, hogy a valóság nem ennyi lenyűgöző:D Vagyis... akkor az álmok már nem csak álmok többé, hanem valódi, kézzelfogható dolgok lesznek... és akkor már nem is volt álom?:O

Huhh, elszaladt velem a ló, hopp, hopp! Ezek a szemek gyönyörűek! Kész vagyok! De! Viszont ott a szerda, Fanni, tömény élvezet. Élvezetet is akarok! HÁHÁ! És Zsuzsi, megyünk ételes nénihez már megint. BAMM BELE! Holnap találkozunk!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!