2008. február 6.

Ideges vagyok!

Fúúú, most nagyon ideges vagyok. Azthittem most minden jó, most minden okés és csak rajtam múlnak a dolgok. TÉNYLEG! Összeszedtem magam, juhúúúú volt minden, erre. Ezthittem megcsináltam egy tárgyat, be volt írva a kettes és most nincs ott semmi, vagyis 1 nagy büdős karó:D Királyságos! Ezért most KartRidereztem egyet mert megérdemlem. Hétvégén el kellene menni inni de sok kedvem hozzá... A faszom se tudja mi legyen.
Viszont ma nyomtam egy ivadék háború CW-t, az első gamet elveszettem mert hoppáá:D Utána meg okos voltam és ügyes. A hamadikban meg PRO:D De akkor is, az a buzi suli...
Öhöm, iszonyat sok szép lány van, valami hihetetlen! Balra nézek nyáladzok, jobra nézek kiesnek a szemeim, hihetetlen! Ki vagyok éhezve, GRRRR:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!