2007. november 30.

Jó kedvem van! Látod? Színes kép!

Fõldiekkel játszó
Égi tûnemény,
Istenségnek látszó
Csalfa, vak Remény!
Kit teremt magának
A boldogtalan,
S mint védangyalának,
Bókol úntalan.
Síma száddal mit kecsegtetsz?
Mért nevetsz felém?
Kétes kedvet mért csepegtetsz
Még most is belém?
Csak maradj magadnak!
Biztatóm valál;
Hittem szép szavadnak:
Mégis megcsalál.
Szóval mi van? Semmi. Nincs semmi. Egész jó minden, leszámítva olyan apróságokat mint a suli és a lányok. De a sulit megoldom, tanulni fogok és (remélem) sikerülni fognak a tárgyaim, szóval talán ezzel nem lesz gond. Lányok? Azt hiszem összevesztem a Violával mert... Nem is tudom az igazi okát. Elegem lett belőle? El akarom felejteni és nem megy másképp? Hirtelen felnyílt a szemem és megláttam a valóságot? Nem tudom, de ez most így jó.
Volt-e valami haszna ennek az egésznek! Persze! Miért ne lett volna? Tök sok szerelmes levelet írtam meg ilyenek és ahogy észrevettem egy kicsit javult is a helyes írásom. Szóval már ha csak minimális haszna de volt valami!
Vennem kell könyvet, remélem nem megy kia fejemből mert az gázos lenne!
Hmmm! Talánom kellene valami értelmes témát amiről nagy rendszereséggel írnék! Ma kitalálok valami ilyet és háháhhááá!

Olvassa ezt valaki?

1 megjegyzés:

Névtelen 2007. december 2. 23:49  

Csokonai .. igaza van. Ezért kell toollépni.. tovább állni.. mert a remény +őrjít! Ezt a témát pont ma feszegettem én is.

Lépj tool! És hey:
"paradicsom" (=

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!