2007. október 2.

Nagy ölelés! De azért ne igyunk előre a medve bőrére:)


Hello, hello! Az eddig napjaim nagyonjók voltak ésvidámak és örömteljesen egészen a ma reggelig, ma egy olyan dolog derült ki ami felforgathatja az életemet. Szóval nem vettem fel egy kulcs tantárgyat mivel nem tudtam róla, szóval így elveszíthetem a szakirányom. Szerencsére az iskolában kedves emberek vannak így kaptam egy utolsó utáni lehetőséget, hogy elintézzem az ügyet. Beszéltem a tanárokkal de solsem volt hely a gyakorlatokon, egészen mostanáig. Kaptam egy emailt ami bíztató hátha, nagyon! Amint elolvastam a levelet a legeslő embert akit találtam egy jó nagy ölelésben részesítettem. Nagy kő esett le a szivemről, de semmit sem szabad elkiabálni! Remélem sikerül megoldani a gondot, holnapra kiderül. Kicsit össze kell szednem még magam! Ez is jó volt arra, hogy rájöjjek, nem figyelek elégé és nem élem úgy az életemet ahogy szeretném:D
Ez mit jelent? Hááát... Túl sokat agyalok és görcsölök, még mindig. NYUGIKA ÉS LAZASÁG!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!