2007. július 29.

Szombati nap


Tegnap találkoztam VELE! Nem volt sok kedvem hozzá de… Szeretem! Akkor is ha ez a dolog eléggé reménytelen, akkor is ha néha felhúz… mert jó! Hihetetlen jó érzés vele lenni, hihetetlen mennyire boldog vagyok! Úgy érzem bármit megtudok tenni. Juj! Ez fura, mert pont az a „lehetetlen” amit a legjobban akarok, ŐT!
Sütött sütit, igaz olyat amit nem igazán szeretek de… finom volt és az a lényeg, hogy sütött:) Beszélgettünk sokkmindenről és már megint kiderült, hogy vannak olyan dolgok amiben nem értünk egyet! ÁLLAT!

Annyi de annyi mindent kihoz belőlem, hogy az hihetetlen. Vannak ki és nagy dolgok. Vannak olyanok, amik vele kapcsolatosak és vannak, amik nem. Miatta van kedvem csajozgatni is, vááááááááááááááááááááá:)

Érdekes. Néha... nem vagyok vele olyan finom, mint másokkal, nem tudom, nehéz, Nehéz úgy odafigyelőnek lenni, ha fél az ember attól ha ezzel rosszat csinál. Mármint olyat tesz a másikkal, amit az nem akar. Hmmm... ez nagy hülyeség, hisz azért ölelném át, mert át akarom finoman, szépen. Mármint néha durva vagyok vele. Ezt pedig nem kellene, mitől félek? Minden egyszerű, csak azt kell tenni, amit szeretnék. Ennyi!

Szóval hihetetlen boldog vagyok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Írj értelmeset, légy kedves, ne káromkodj!